Friday, October 17, 2014

Enn räägib inglise keeles

Hommikul, kui talle pudru juurde klaasiga vett ulatasin teatas ta mulle rõõmsalt: "Thank you!".
Samuti olen täheldanud ta sõnavaras sõnu: "car", "cat"...  Eile, kui Mike teda vannitas, siis oli ta selgelt öelnud: "My dummy".
No vastukaaluks on tal ka muidugi eestikeelseid sõnu. Aga lihtsalt viimastel päevadel olen neid inglise keelseid kuidagi märkama hakanud. Ei tea, kas see tuleneb sellest, et ta kaks õhtut siin Mike-iga müttas ja viimasel ajal tal see sõnade järgi ütlemine on kuidagi oluline tegevus.

Aaaa, üks asi tuli veel meelde, mis juhtus vist juba mitu nädalat tagasi. Õhtul magama sättides mängis Mike Athenaga seda mängu, et mis häält keegi loom teeb ja siis on tal seal ka "loom", kelle nimi on "Lazio supporter" ja kes sügab käega juukseid ja ütleb "uh-uh-uh," nagu ahv. Olime siis kõik juba vaikseks jäänud ja Athena vist juba magaski, aga Enn veel sebis natuke ringi ja häälitses mu kaisus, kui ta järsku ütles midagi, mis kõlas nagu "Laziopoter, uh-uh" ja sugas samal ajal käeda pead.
Ma nägin kõvasti vaeva, et mitte laginal naerma puhkeda ja meie õhtust idülli mitte rikkuda.

Matkimisest veel. Täna jõime Mike-iga õhtusöögi kõrvale veini. Ja meil kombeks ikka ka klaasi kõlistada vähemalt enne esimest lonksu. Ennul ja Athenal olid piimaklaasid ja nad istusid suhteliselt lähestikku. Meie kõlistamisest oli ikka juba veidi aega möödas kui Enn järsku oma klaasi Athena laual seisva klaasini küünitas ja tegi "kõll!" Jälle sai naerda.

No comments:

Post a Comment