Monday, July 20, 2015

Suvi möödub kiirelt

Juba juuli keskel see aeg ja polegi nagu palju jõudnud. See on mul vist vana probleem, et plaanid on alati suuremad, kui tegelikkuses viitsib ja jõuab ellu viia. Aga tore on ka vahel mittemidagi teha. Lihtsalt plaanitult vedeleda ja isegi haige olla. 
Olime siin vahepeal haiged. 
Suvel on ikka oluline (vist) üks korralik haigus läbi põdeda. Nii ka meil. Mina alustsin kurguvalu ja köha ja nohuga, siis Athena ja siis Enn, kes jäi isegi palavikku. No siis trallisime lihtsalt Tartus. Õnneks oli õues ka vihmaperiod ja poleks viitsinudki eriti kuskile märjaks saama minna. Suureks üllatuseks ei jäänud haigeks Mike. Tema tavaliselt põeb meist veel kõige hullemini. Ehk jääb siis seekord vahele, loodetavasti ei tule hiljem.
Aga kui terveks saime, siis jällegi... (no Enn tegelikult köhib siiamaani)
Käisime Äksis Jääajakeskuses. Tõesti tore koht. Eriti see paadisild seal Saadjärve peal, mida mööda saab joosta ning siis kõhutada, et üle ääre kalu ja muid elukaid uurida. Enn oli tõeline jooksmise ja kõhutamise fänn. Aga muuseum isegi oli lastele vahva. Palju sai jällegi joosta ja järgi joosta ja üht-teist asja isegi uurida. Ning siin-seal mängida. Tore!
Ja siis oli mul vahepeal lastele hoidja palgatud. Üks 14-aastane tsikk. Athena muutkui bossas teda ringi nagu Athenal kombeks. Enn kahjuks ei pääsenud eriti bossama, aga eks ta siis mängis rohkem omaette ja igatses mind. Kolm päeva - pole vast hullu. 
Ning kursakokkutulek oli. Sama tunne nagu oleks suvepraksi läinud jälle koos. Deja vu. Ja Enn oli öösel esimest korda ilma minuta. Tal oli raske ja seetõttu Mike-il ka veidike. Peab vist rohkem harjutama seda minu kaisulooma ka üksi magama. Ega ma ise ka väga hästi ei maganud... ilma oma kolme kaisuloomata. 
Ja külas olen saanud ikka ka veidi käia. Nii 30% esialgsest plaanist. 
Ja Pärnus meres ujumas.
Lotemaal! Mul pole sellest mitte ühtegi pilti. Lastel oli väga tore ja nad pidasid vapralt kella poole üheteistkümnest kuni kella kuueni vastu. Enn ei maganud lõunaundki. Ja kõiki asju ei jõudnudki põhjalikult uurida. Endal mul tekkis vahepeal tõrge lause suhtes: "Aeneas, lähme nüüd edasi, seal on ka tore koht." Ja siis ma seda parem ei öelnudki. Athena oleks tahtnud kiiremini siin ja seal käia ja mina oleks tahtnud vahepeal rahulikult istuda ja kohvi juua ning tekkivat peavalu eemale peletada, aga muidu oli meil hiiglama tore! 
Ja siis veel Pärnus mõnusalt Birksi pool suvitada ning edasi Tallinna. Nüüd olemegi siin. Aga nädalavahetuseks jälle ringiga Tartusse. Igatahes. 

No comments:

Post a Comment