Tuesday, August 12, 2014

Tramm

Mulle meeldivad trammid.
Mulle meeldivad väga Helsingi Trammid.
Neid möödub meie majast palju-palju.
Hommikul sõidame ühe ja siis teisega lasteaeda.
Nii ei pea autoga ummikus seisma.
Eriti vihmasel hommikul. Ja ka pärastlõunal.
Trammi on reeglina mõnus käruga minna.
Pealegi ei pea lapse+käruga reisija piletit ostma.
Kärude jaoks on sela eraldi madalam osa.
Mulle meeldib, et selles madalamas osas on reeglina ka teisi kärusid.
Teised kärud tähendab ka teised ema.
Mulle meeldib, et sageli on ka teistel emadel juuksed kammimata.
Juuste kammimatuse avastan kahjuks reeglina liftis.
Kui olen juba teel kodust välja.
Oi seda vastikut peeglit seal liftis!
Ja tagasiteed enam pole, sest oleme niigi lasteaeda hilinemas.
Ja nii ma lähengi sassis soenguga trammi.
Aga õnneks on seal teisi samasuguseid.
Oma väikeste nöbininadega vankrites.
Mulle trammid meeldivad.

3 comments:

  1. Tead, mulle tundub, et ei maksa neid üldse kammida. Ausõna. Ma ei kammi peaaegu üldse

    ReplyDelete
  2. Nojah, su juukseid vist tõesti pole vaja kammida, aga mul on sageli paras linnupesa peas...

    ReplyDelete
  3. ma ei tea. Mulle tundub, et see on ikkagi kuidagi ebaoluline. Ma ei ole kunagi arvanud, et sul on linnupesa peas;)
    Selles meie kõigil olemasolevas raamatus "Las laps loeb" on pilt, kuidas poisil lind juukses elab.

    ReplyDelete