Friday, November 14, 2014

Raamatukogus

Viimaseaja suuravastus - raamatukogu. No tegelikult olen siin alles teist päeva. Siiamaani on olnud mõnus jalutuskäik 3,3km lastehoiust koju tööle ja pärastlõunal jälle tagasi. Aga varsti ju enam nii ei saa ja hakkasingi varakult uut kohta otsima, kus rahulikult istuda ja kirjutada ja mõelda. 
Täitsa mõnus on raamatukogus. Kohe poole asjalikum tunne kui kodus. Siin ei saa ju igal hetkel minna kohvi ja võileibu tegema. Või hakata mingeid asju koristama või hoopis pesu pesema/kuivama riputama. Või tuleb meelde teab mis muu asi. Samuti pole siin poole päeva peale üles ärkavat Mike-i, kes mõnigi kord on pahandanud, miks ma talle "tere hommikust" ei ütle, kui ma ise üritan olla kirjutamisse süüvinud. Ja no nii see süüvimine seal kodus viimasel ajal ikka suht ebaõnnestus.
Aga vot. Täna ja eile olen ikka päris tubli olnud. Teksti ikka tekkib järjest juurde. Loodetavasti mul vaimuselgust jätkub ka järgmiseks nädalaks.. ja nii edasi ja nii edasi. Kodus hakkaksin järgmisel nädalal kindlasti hoopis juba raamatuid kastidesse toppima ja kõike muud, mille tegemiseks on nüüd aega vaid nädalavahetustel ja õhtutel. 
No vot, aga miks ma siis siin aega raiskan ja tööd ei tee. Ausalt öeldes jooksis mõte kokku. Nagu ikka kahjuks juhtub mul vahel :S. Ja kuna 20min pärast (nüüd juba 10) pean niikuinii asuma minekule, siis otsustasin, et ei hakkagi oma mõtet koguma vaid lasen tal olla. Elu näitab, et lastega mänguväljakul olles pean jälle paberid välja otsima ja  kiirelt üht-teist kirja panema. Säravad ideed tekkivad ootamatutes olukordades!
Aga täna on reede ja saabumas nädalavahetus.
Meie nädalavahetust tõotab ilmestada üks enteroviirus, milelga Mike juba kodus istub. Kas lapsed ja ma ka selle küüsi langeme, seda siis näeb. Kes soovib, tuleb külla. Kahjuks just ühed tänaõhtused külalise hirmutasin sellega eemale :S.  Ees ootava toredad päevad.  

No comments:

Post a Comment