Wednesday, December 7, 2016

Palmirasv

Mul tekkis vahepeal mingi magusapööris. Kohutav magusaisu on pidevalt. Tänu sellele, olen otse loomulikult talveks päris palju rasva tihastele kogunud. 

Sattusime kodus arutama teemal taimetoitlus ja keskkonnahoid. Ehk siis, mis saastab rohkem loodust loomakasvtus või taimekasvatus või kõik need muud teemad. Loomad puuksutavad muidugi palju, aga eks on ka taimekasvatusel palju kitsaskohti. 

Üks nendest on näiteks palmi-istandused. Palmirasv. Selleks võetakse ikka meeletult vihmametsi maha. Selline intensiivne põllumajandus. Kus siis kasutatakse seda minumeelest suht vastikult lõhnavat palmirasva?

Kommides. Pea kõik täidisega shokolaadikommid on palmirasvaga. Vahel seda isegi otseselt pakendile ei kirjutata. Lihtsalt kirjas taimerasv, mis siis tegelikult varjab enda all ka palmirasva. No ja siis ma otsustasin, et kui järgmine kord magusavajadus mult mõistuse võtab, siis vähemalt palmirasvaga maiuseid ma ei osta. 

Aga neid on nii palju! Valik langes ikka täiesti kolinal kokku. Kõik need head pralineekommid ja muud... mmm jääb ära.

Ja ma justkui (taas)avastan endas keskkonnaaktivisti. Seekord siis sellist rohujuure tasandi protestijat.

No comments:

Post a Comment