Sunday, January 11, 2015

Kõik, mida ütled, võidakse kasutada sinu vastu

Täpselt selline päev oli täna Athenaga. no ta on lihtsalt nii nutikas vahel, et ajab mu juhtme kokku. Oskab suurepäraselt ühes kontekstis öeldut teises kontekstis enda kasuks muuta.
Ja juhtme viib ju eriti kokku see, et ma tean küll kellelt ta seda lauset on kuulnud, mida ta just nüüd mulle vastuseks tõi.
Täiesti võimatu, et ta midagi palutut ka kohe teeb. Ikka peab mitu korda küsima ja siis ma ikka vahel avastan, et olen teda mingite asjadega ähvardama hakanud. A'la, kui sa aluspükse jalga ei pane, siis ma pannkooke ei tee, siis ma saan pahaseks, siis ma olen kurb, siis ma... misiganes sinna lõppu, kõik on ju tegelikult ähvardused. Ja siis ongi aeg õue minna ja Athena teatab, tema ei taha õue tulla, sest siis ta saab pahaseks. No mis ma selle peale vastan :S. Tegelikult on Athenal ka mu "pahaseks" ja "kurvaks" saamise ähvardustele hoopis teine ravim olemas kui mu soovidele vastavalt käitumine. Ta lihtsalt tuleb ja ütleb: "Ma teen sulle kalli, siis sul läheb paremaks." Ja lähebki ju olemine paremaks, kui keegi kallistama tuleb, ei saa jällegi selle vastu
Ähvardamine on nõme! Aga nii raske on sellest ringist välja tulla. Õnneks on temaga ikka ka nii, et kui olen 10 korda ilusti palunud, sama palju kordi palunud koos mingi ähvardusega, siis juba päriselt pahaseks saanud ja veidi niisama torisenud ja siis läheb veel natuke aega mööda ja ma olen juba peaaegu oma palve ära unustanud, siis tuleb Athena mu juurde ja ütleb: "Nüüd ma panin aluspüksid jalga ja said õiget pidi, lips ees!"
Et siis, ole aga pidevalt valvel, mis suust välja tulemas on. Keegi kuulab, jätab meelde ja kasutab, kindlasti kasutab!

No comments:

Post a Comment