Thursday, January 1, 2015

Pühad

Olid pühad.
No tegelikult kestavad ikka edasi, kuigi kuuse viisime juba toast välja. Ajas teine juba liialt karvu :). Siin ka üks udune pilt, milline ta oli. Athenaga koos ehtisime. 

Päkapikud olid meil ju ka nii tublid ja targad ja osavad. Näiteks tol hommikul, kui plaanisin esimest piparkoogitegu nad kohe teadsid seda ja tõid lastele väikesed taignarullid, et nad saaksid ikka ka kampa lüüa. Ja nendega on väga vahva piparkooke koos küpsetada. Jaksaks neid vaid sama palju ka süüa :S.


Jõulud olid nii mõnusad sel aastal. Ehk seepärast, et Athena juba täitsa asjalikult elab sellele muinasjutule kaasa. Ja Enn muidugi ei taha ka maha jääda. Ta ka mõnus pidutseja. 
Jõuluvana käib meil öösiti ja toob 25nda hommikuks kuuse alla pakke. Nii nagu Mike-i peres oli kombeks. No nii palju ta vist neid pakke siiski ei too nagu tal kombeks oli. Neil oli see olnud ikka nii nagu ameerika filmides, et annab kaevuda sinna kingihunnikusse. Aga midagi ikka oli meil ka. Athena sai suusad, Enn sai kelgu. Need klassikalised jõulukingid on ikka ka parajad jõulutunde loojad. Korra jõudsime ka suusatama Athenaga ning temas peitub üks tõeline talent :).

Vahepeal käisime meeletul Eesti ringreisil, mis pühaderahusse veidi vaheldust tõi. No ma olin ikka viimaseks reisiõhtuks täitsa läbi... Mõnus, et siis õe juures vara magama sain.. Lapsed pidasi täitsa hästi vastu kogu selle ühe ja teise koha virr-varrile. Mul oli ju veelgi rohkem virr-varri plaanis, aga õnneks ikka kõikjale ei jõudnud. Eile jõudsime jälle koju ja täna oli täielik kodumõnu päev. 

Siin üks meie advendiküünlapilt ka. Neid sai pidevalt uuendatud, kuni urgitsemisest villand :)


Aastavahetus oli ka väga mõnus. Ma magasin ja lapsed ka. Kell 1 ärkasin korra üles, nentisin, et on uus aasta ja kobisin jälle magama. Ja mõtlesin täna, et ma tõesti ei taipa, miks peaks keegi tahtma keset ööd shampust juua, mulle ei läheks piparmünditeegi alla :D. Selline elu siis :)

Head uut aastat!

3 comments:

  1. Head uut aastat ning törtsuke vana tallinnat sulle tee sisse, läheb libedamalt

    ReplyDelete
  2. Head uut aastat :) lastega kodused aastavahetused on mõnusad, saab magada ja telksi vahtida. Ma pole kunagi eriline pidutseja olnud muidugi..mulle kodus meeldib!

    ReplyDelete