Thursday, June 4, 2015

Käisin Tallinnas pastat ostmas

No ja alles ootan, et laev tagasi kodu poole sõitma hakkaks. 
Pastat ostsin tõepoolest :). Kotid on seda täis. Mike nimelt avastas kevadel Tallinnas käies, et Norde keskuse viinapoes (!!!) müüakse väga head pastat väga odavalt. Altigrani pasta, mida kirjade järgi toodetakse vaid proffesionaalsetele kokkadele ja tavakaubanduses seda müügil pole ka Itaalias mitte. Mul pole õrna aimugi, miks nad seda seal viinapoes müüvad. Ja veel nii odavalt. Kilo pastat on 2 EUR. Ja mina toppisin neid tervelt 9 kilo omale kotti. Muskel kasvab. 
Aga tegeliklt ma ei käinud ju hoopiski mitte selle pärast Tallinnas, et meile pastat osta. Tegelikult käisin hambaarsti juuJah, tõepoolest tasub see sõit ette võtta ja Tallinnas hambaid parandamas käia. Helsingis on see lihtsalt kallis ja järjekorrad ka meeletult pikad, kui tahad veidigi odavamalt saada. Odavamalt tähendab siis riiklikust süsteemist mitte erakliinikust. 
Niisiis käingi Tallinnas hambaarstil. Näiteks pole mul enam metalset naeratust. Juma mõnda aega logises mu 90ndate alguses paigaldatud metalne plomm. Enam seda pole. Isegi kahju veidi, oli selliseks omaseks ja nostalgiliseks mu jaoks muutunud. Nüüd saan naerda suu lahti, ilma et miski kedagi oma helgiga pimestaks :D. 
Täna parandati tervelt kaks auku ja kaks jäid veel järgmiseks korraks. Viimati käisin hambaarstil 3 aastat tagasi. Arvestades, et sinna vahele jäi üks rasedus ja rohkem kui aasta pikkune imetmine, siis ma ei imesta tegelikult, et neid auke ikka jagub. Aga tüütud on küll. Praegu on küll tunne, et tahaks süüa kasvõi munakoori, et ei peaks jälle hambaarstile minema. 
Eriti vastik tunne on see, et mul on praegu pool nägu tuimestusest täitsa tuim. Sinna hulka kuulub pool nina ja üks silm. Kui ma vajaksin silmaoperatsiooni, siis oleks praegu just õige hetk seda teha. Või siis ninaoperatsiooni. Astuge aga ligi ja võtke skalpell välja! Oi, kui vastik tunne! Aga juba söön siin kohupiimakreemi ja joon vett. Ostsin ka poest päris kena väljanägemisega aprikoose - varsti tahaks neid ka närima hakata. Aga põske vist hammustada ei tasu - kui tuimestus kaob saab olema oioi kui valus. 
Laev hakkaski sõitma. Terve suve sööme pastat!

No comments:

Post a Comment