Monday, May 18, 2015

Kleidid

Täna läks Athena üle pika aja ilma kleidita kodust välja. 
Olin päris üllatunud hommikul, kui ta sellise otsuse tegi. Pole vist kirjutanud, et vähemalt pool aastat pole mina saanud sõnagi kaasarääkida sel teema, et mida meie preili endale selga võiks panna. No muiduig olen ma mõneti vastutav tema garderoobi sisu eest ning vahel panen sinna riideid juurde ning siis võtan jälle (enamasti salaja) väikseks jäävaid riideid ära. Aga kui tahan, et Athena mingil päeval just kindlasti mõnda riide-eset EI kannaks, siis on kõige parem seda talle hommikul selga panemiseks pakkuda. No muidugi väljaarvatud ta lemmikriideid, neid kannab ta hea meelega tavaliselt ka siis, kui ma neid talle pakun. 
Aga selle riiete valimise tulemusena on Athena vähemalt pool aastat kandnud iga päev kleiti. Ja see on tegelikult nii armas. 
Olgem ausad, ma ise suhtun kleitidesse suhteliselt skeptiliselt. Eriti pole viitsinud neid kunagi Athenale selga panna. Nii tüütu riide-ese. Kui titt oli nii väike, et alles siputas, siis jäi ju kleidisaba mähkmete vahetamisele ette. Pealegi talvel külmaga oli ikka hea, kui jalas olid korralikud püksid ja mis seda tilulilu sinna ikka veel peale panna. Siis tuli roomamise aeg - no ette jääb ikka kleit. Nii ka püsti ajamisele ja kõndimisele-kukkumisele ja esimestele kõrguste avastamistele. Ehk siis - minu meelest on kleit (ja seelik) väikelaste puhul kõige tüütmad riide-esemed. Aga. Tänu tüdrukute vähesesule meie lähimas suguvõsas ja Mike-i poolsete sugulaste peenete lasteriiete lembusele (Mike-i "poolõe" tütar on just poolteist aastat Athenast vanem), siis on neid kleite ikka tekkinud tal kappi. Ja eks ma ise olen ka siin-seal kohanud ja juurde ostnud. 
Ja tegelikutl on ikka nii armas, kui väike tüdruk kannab kleite. Athenale endale meeldivad just tumedapõhjalised Roosade ja lillade lilledega. No päris sellised ta valikus just alati pole. Aga kui üks Mike-i sõber Thomas oli külla tulemas, siis Athena rääkis ennem pikalt, kuidas Thomas toob talle just sellise kleidi... no nagu arvata võib, siiski ei toonud ta mingit kleiti :)




No comments:

Post a Comment