Friday, May 15, 2015

Sünnipäevahommik

Ja ongi 2 aastat seda päikesekiirt meiega!  Täna hommikul vaatasin teda ja mõtlesin, et küll ma ikka olen õnnelik inimene, et mul selline armas inimene igapäevaseks kaaslaseks on. Ta on lihtsalt nii vahva! Igatpidi.
Eule tegin torti. Minu toortordikatsetus. Tuli välja selline:
 Hommikune küünaldepuhumine sassis peade, voodite ja olemisega:

  Ja sõime muidugi ka. Laste arvates oleks võinud pealmise pähklikreemiga piirduda. Minu arvates, sobis õunakiht ka, aga alumine pähkli-rosina põhi oli küll liiast. Ning magus oli ka - liialdasin datlitega. Aga teinekord siis teab ja süüa saab ju ka vaid paremaid palasid koogist :).

Lasteaeda meisterdasin puuviljavaagna. Inspiratsiooniks sai Ennu selle aasta lemmikuim laul, mis tal just tänu lasteaiale tekkinud. Kuulata saab siit: Lilla snigel. (laul on teost, keda laps tahab pihku võtta ja kallistada). Vaagen sai selline:


Ja kingituseks. Muusikat. Ehk üks tore Hohner. Ja raamat ikka ka, klassikaliselt. Raamatuks sai Pelle Svanslös - Rootsi klassika. Muusikat kuuleb siit teiste uneseguste nägude vahelt:
Ja siin Athena juba tantsib selle mõnusa muusika saatel (no teda pole küll näha, aga kuulda ju küll :)):

No comments:

Post a Comment