Monday, May 11, 2015

Korkeasaari

Käisime eile esimest korda Helsngi loomaaias. Mina ja lapsed ning paar üks tore ema oma kolme lapsega oli veel kohal ;). No eks neid emasid ja isasid ja lapsi oli seal rohkemgi. ûhega oli lihtsalt kokku lepitud, et läheme :).
Nii tore oli. Oleks teadnud, oleks juba varem sinna oma sammud seadnud. 
Väga vahva väike loomaaed, mis pigem meenutab Skansenit kui Tallinna mastaabset monstrumit. No tegelikult pole ma viimases ka ammu käinud ja ei tohiks kritiseerida. Ehk suvel jõuab ka sinna. 
Linnud olid agressivsed. Ja neid oli palju. Paaride ja pesade aeg. 
Athenale jättsid kustumatu mälestuse lõvid.
Mulle meeldis kõige rohkem kaamel. Aga noh, tegelikult oli ju ägedaid loomi veelgi. Karu. Piison. Ahv. 




Väga mõnus saareke ja täitsa paras jalutuskäik seal käru ja käruta. saabusime kell 11 ja lahkusime kell 15.30, siis jäi Enn lõpuks sügavalt unemaailma (tavaliselt on ta selleks ajaks ammu lõunaunest ärkvel, aga nädalavahetused on muud, kui tavalised lasteaiapäevad. Ja magama ei saanud jääda ju ka igasugu muude atraktsioonide pärast:




Kui kellelgi soovi Helsingis loomaaeda minna, siis võime alati kampa lüüa, arvan ma. 

3 comments:

  1. Mulle ka see loomaaed väga meeldib. Suvel plaan Kõuga koos ka minna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kui kambalisi tarvis, siis anna teada, millal lähed! ;)

      Delete