Wednesday, March 30, 2016

Maapähklivõi

Andke kõik siia!
Alates sellest õhtust, kui käisime M-iga restoranis on mul tunne, et kõige mõnusam toiduaine maailmas üldse on maapähklivõi. Maapähklid ise - ka head, aga ei midagi väga erilist. Aga see maapähklivõi... 
See sobib ju kõikjale. 
Salatile "kastmeks" (jah, ma päris kastet ei viitsi valmistada, kuigi ju võiks, vaid viskan lihtsalt lusikatäie võid sinna hulka)
Õunaviilule määrdeks. 
Pirniviilule määrdeks. 
Porgandi otsi sinna sisse pista.
Salatilehe vahele. justkui burks.
Röstitud bataadile, kaalikale...
Isetehtud maiuste hulka. Mmmmmmmmm
Ja siis niisama purgist lusikaga otse mauku. Hea!
Sobib vist ka saia- või leivaviilule, aga ei mäletagi, millal viimati sellist asja sõin.. 

Käin poes ja ostan Ennule õunamoosi, Finkale pohlamoosi ja endale maapähklivõi"moosi". Miskipärast teistele see eriti alla ei lähe. Väga hea! Jääb mulle rohkem! Mmmm.

3 comments:

  1. Kuule, tee seda ka ise! See on parem, nagu alati!
    Me tegime, enne, kui blender katki läks, aga teil on ju võimas masin.

    Parim on nii, et ostat rööstimata maapähklid, röstitad vanas pannis (nõrk tuli, ei sega eriti), koorid ja siis juba blenderdada. Lisaks natuke õli (mandli õli nt.) ja maitse järgi soola või kuidas sulle meeldib. Siis saab ka häid chunky variante!

    Mandlivõid saab ka.

    Tegelikult, ma ei ole nii fänn, aga Vahram on küll.

    PS. Kas te maapähklikommekarbi sisu sõite juba ära? Me sõime küll, kiitsime heaks, ja see ei seisa kaua, eriti see, mis näib lehttaignast välja!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olen proovinud ise teha küll, aga miskipärast ei tulnud nii hea, jäi kuidagi kuiv. Peab veel proovima. Selle peale ei tulnud, et võiks blenderit kasutada - kasutasin S-teraga masinat, aga see meil suht kehva... Siis tuleb jälle katsetada.
      Need kommid said otsa kiirelt, kuigi siin üks ei saanudki teada, et meil neid on (praegu ta istub mu kõrval ja nii hea, et ta aru ei saa, mis ma kirjutan :P)... mmm.. Mulle maites kõige rohkem see valge suhkrukattega pikk kandiline vorst, aga see roheline spiraal oli kuidagi kahtlane... hmm :)

      Päikest sinna!

      Delete
  2. A, kuule, see ongi tähtis, et lisad õli ka peale, võimalikult mingi pähkli õli :) siis ei tule ka kuiv!
    jah, see vorst oli väga hea. Kuid ka teised olid täitsa ok, ses mõttes, et halvaks läinud polnud ja kvaliteet oli normis;)

    ReplyDelete