Thursday, May 1, 2014

Haigused

Oh. Meil siin haigused kimbutavad. Loodetavasti nüüd hakkab juba üle saama, kuigi täna tundub mulle nagu oleksin veetnud meeletu Volbriöö, kuigi tegelikult jäin eile juba kella 10 ajal magama. Pea lõhub nagu vasardaks seal 100 päkapikku... Kui olen nõid, siis mitte teadlikult...
Igatahes, läksime kevadpühade ajal Tallinnasse, eelkõige selleks, et autol rehve vahetada. Meie kolmepäevane retk kujunes aga pooleteist-nädalaseks. Mul ja Finkal tõusis juba laevas palavik ning läks aega, et sellest kõigest üle saada. Õnneks saime Nugalas mõnusalt lebotada ja mammi muutkui hoolitses. Samal ajal oli Mike ka Helsingis haige, kõrvapõletik ja sada muud asja veel. Kuigi kahju, et kedagi tema eest hoolitsemas polnud, siis mul oli tegelikult hea meel, et me siin polnud - sain ka rahulikult haige olla. Naljakas, et mul oli kurgupõletik ja  M-il kõrvapõletik :). Ideaalne paar - naine ei saa näägutada ning mees niikuinii ei kuule :).
Teisipäeval tulime siiski koju tagasi. Finkal on antibiotsikuur kopsupõletiku pärast ning kuna ta väsib veel kiiresti, siis sel nädalal teda lasteaeda ei saatnud. Eile oli neil Volbri-kostüümipidu. Nojah, kahju, et ei saanud osaleda, aga samas olen ma vist veel liiga laisk ema, et mingit kostüümi talle välja mõelda... Teinekord siis. Ja täna on niikuinii vaba päev. 
Esmaspäevaks plaanime kõik terved olla!

No comments:

Post a Comment