Monday, March 16, 2015

Enn on lahe!

Ma olen oma poja suur fänn.  Tal on lihtsalt nii tore iseloom. Ja ta lihtsalt ongi nii tore.
Veetsin viis päeva lastega reisil. Käisime Tartus :). Ja enamus aega olime koguaeg koos. Siis avastasin, et ma tegelikult veedan ju nii vähe aega Ennuga koos. Nad ju igapäev lasteaias ja nädalavahetused on ju nii lühikesed. Ja õhtudki. Pealegi on Athena kuidagi suurema tähelepanu nõudega, seega suhtlen ja mängin vist enmasti pigem temaga, kui lastega ühiselt oleme. Ja Enn, vaeseke, saab ikka kõvasti vähem mu tähelepanu.
Ja siis ma lihtsalt järsku avastangi, et ta on nii lahe. Muidu nagu ei märkagi :). Eks ta toimetab ja tegutseb palju omaette. tundub, et talle meeldib ja sobib.
Aga see, kuidas ta kõike ümbritsevat märkab, tähele paneb ja järgi teeb on ikka täiesti hämmastav. Nii-nii age.
Tahaks kohe rohkem temaga aega veeta. (Mitte, et ma siia nüüd mingeid haiguseid soiuks, et me peaks ilusate ilmadega kodus passima :S). Eks tuleb neid õhtuseid ja nädalavahetuse kvaliteetaegu veelgi kvaliteetsemalt tarbida.

EDIT: eile õhtul korraldas Enn näiteks mulle ja endale köögis jooksutiirud. Lihtsalt jooksime köögis ringe. Suunda ei tohtinud kahjuks muuta (karmid korraldused :)), seega mu pea käis ringi nagu hull. Aga lõbus oli sellegipoolest. Athena tuli ka hiljem kampa.

No comments:

Post a Comment