Wednesday, November 2, 2016

Hingedepäev

Olen kohutavalt väsinud. Selline pärastlõunaväsimus, et kukuks voodisse ja magaks. Aga ei... Istun hoopis kohvikus ja sõin just kõhu kõvasti täis - ehk sellest ka väsimus. 

See november. Mulle kuidagi ikkagi väga ei istu see kuu. Kuidagi kõhe tunne pea alati, kui see algab. Ometi on ju ühe 5-aastase sünnipäeva võimalus kohe-kohe tähistada. Trallida, kostüümitada, ilutseda. Organiseerida... Oh, kuidas mulle ei meeldi organiseerida... Aga noh. Ta on ju ise nii elevil. 

Jah. Ja siis. Ma magasin halloweeni maha. Ammu oli juba jutt Finkaga, et lähme ka uste taha kommi nöudma. Ta nii elevil. Aga ma lugesin kuskil, et siin käiakse sel aastal 4. novembril seda tähistamas (no alguses lugesin isegi, et 5., et saamegi Finka sünnipäeval halloweeni-joosta). No 4. november on pühakute päeva eelõhtu. Ja siis teoreetiliselt midagi joostakse. Aga ma ei teagi.. kas me ikka saame minna. See ei ole enam see. Eh. 

Ja esmaspäeva õhtul tegelikult käisid naabrilapsed meie ukse taga. Päris palju gruppe oli neid. Oleks ju võinud meie omadele ka kostüümid selga otsida. Aga millegipärast ei teinud seda. Üks oli ka põhjus, et ma olin Finkale nõiamütsi lubanud, aga seda veel polnud. Ja mulle ei jõudnud siis ka ikka kohe kohale, et peaks kiirelt reageerima. Et järsku reedel polegi enam võimali... Noh.

Viimasel ajal jõuavad üldse kuidagi asjad mulle hilja kohale. Uimerdan ja uimerdan ja aeg läheb mööda. Elu toimub justkui mujal ja ma ei suuda kuidagi panustada. Loen raamatuid ja vahin niisama ja midagi produktiivset ei tee. Vist. Tundub nii. 

Täna on ka päev ära hakitud. Käisin Finkat testimas. Uurias, kas tal on mingit erivajadust. Hea teada enne kooli minekut. Kuhu ta varsti läheb... vist.. appi, kui kiirelt läheb aeg. Ja noh, kasutame veel siinset supermõnusat süsteemi ära enne kolimist. Testid olid põnevad. Aga aega läks jälle palju. 3h selle kõige peale. Ja see oli kolmas, õnneks viimane, kord käia. Aga testid olid väga põnevad ja põnev jälgida, kuidas Finka neid tegi. Mis on a tugevamad-nõrgemad pooled. Superhuvitav!

Lund sajab väljas ning nüüd enam ei sulagi kohe maha kukkudes ära. Olen täna autoga linnas. Uh. 

Laupäeval tuleb suur sünnipäevapidu. See on tore. terve päeva tähistamist. Külalised kutsutud juba 10 hommikuks. Jee. Vist. 

No comments:

Post a Comment