Saturday, August 22, 2015

Kompostid

Kuna Athena selle teema millegipärast eile uuesti üles võttis, siis ma pidin ikka siia ka lisama. 

- Kui me Suiguga (tädipoeg) olime töömehed, siis me ehitasime kompostid. Aga, emme, sina ei tohi ehitada, sina võid vaadata ja pilte teha.

Nii rääkis Athena eile hommikul söögilauas meenutades suvist olemist oma tädi pool. Kompostid said siis selliselt kasvama pandud ja valmisid vanemate inimeste targutuse põhjal, kuidas avatud talude päeval sai käia muuhulgas ka vaatamas, kuidas tehakse komposti.


Lisaks kompostidele oskb Athena ka muid asju ehitad. Vahel ehitab päriselt ja vahel õhulosse. Hiljuti ehitas me söögilaua alla maja. Tähelepanelik vaatleja võib ära tunda magamistoa ja mängutoa ja muidugi kõik muud vajalikud toad. Ärgem unustagem katust, milleks muidu seda söögilauda veel vaja on.



Aga samuti oskab ta anda ülevaadet olulistest teemadest nagu elu ja surm. Niimoodi ta teatas mulle:
- Emme, sina võid ära surra ja Aeneas võib surra, aga mina ei sure. Mina ei oska surra. Mina ja Juni (lasteaia sõber) ei sure. Tüdrukud ei sure!

Nii ongi. 

No comments:

Post a Comment