Saturday, September 13, 2014

Helsingi on värviline

Ei, ei ole veel ruskea-aeg.
Kuigi juba olen paar korda õhtustel jalutuskäikudel saanud jalgu lehtede sees sahistada.
Ning tänane loodus lõhnas sügisemalt kui eelmisel nädalavahetusel.
Sügis Helsingis on ka, muidugi, imeline!
Seda nägin juba eelmisel aastal.
Aga varvi ei anna linnas mitte puud vaid inimesed.
Mulle meeldib, kuidas inimesed riides käivad.
Palju kirevust. Palju värve.
Tegelikult päris sageli liigagi palju.
Hea maitse piiri oskavad siin paljud ületada.
Aga see on tegelikult lõbus! Ja mulle meeldib ka see.
Kontrastiks Rootsi, kus eksisteeris vaid must-hall-valge.
Ja heal juhul nendele toonidele lisaks mingi  kontrastne värviline aksessuaar.
Aga siin on lilled.
Ja täpid.
Ja tädid roosa seeliku ja kübaraga.
Peab vist Marimekko ees tänades kummardama.
See on kindlasti andnud paljudele värve ja värvi-inspiratsiooni.
Aga ehk ka lihtsalt.
On helsinglastel hea end värvidega väljendada.
Mul on selle üle vaid hea meel.
Ja alati kutsub õue see uudishimu - milliseid kombinatsioone siis täna ka näen?
Ja alati leidub mõni pärl.
Mis tuju tõstab.

Kahjuks mul küll pole illustreerivat materjali.
Pole julenud niimoodi fotografeerida.
Aga "silmapilte" on palju.

No comments:

Post a Comment