Sunday, April 24, 2016

Suusakepihooaeg

Otsisin mõni aeg tagasi oma suusakepid välja. Polnud neid mitu talve kastuanud, aga nüüd, kaunil kevadel, tuli kange tahtmine. Läksin kõndima ja veidi sörkima ja ma arvan, et paari nädala pärast hakkan nendega koos ka jooksma. 
Mulle meeldib, et see kõndimine ja sörkimine ja jooksmine. Need meenutavad veidi suusatamist, mida ma polegi nüüd mitu-mitu aastat miskipärast teinud. Mitte tegemiseks leiab ju alati põhjuseid - kehv suusailm on aasta ringi. 
Aga nüüd on mõnus suusailm. Selline kevadine. Linnud laulavad ja jänesed kaplsevad kraavipervedel, kui ma oma tiiru teen. Õhtul, kui lapsed on voodisse pandud ja tundub, et hakkab vist hämaraks kiskuma. Hämmastav, kuidas need õhtud on muutkui valgemad ja valgemad!
Selle "suusatamisega" seoses peab ka mainima, kuidas mulle meeldivad igasugused youtube-i videoõpetuseda. Mõte oli, aga sealt leidsin veel kinnitust, kuidas see "suusatamise" tehnika päriselt peaks välja nägema, et oleks mõnus ja kasulik samaaegselt. Meeldib. 

No comments:

Post a Comment