Monday, November 2, 2015

Halloween

Meil käisid ka lapsed ukse taga kommi nõudmas. Tervelt kolm gruppi.
See oli tegelikult nii armas. Kostüümid olid äägedad. samas mõtlesin, et veel ägedamad oleksid, kui oleksid ise tehtud. Aga viimasena käis vend oma väiksese õega, viimane oli nii nummiks kõrvitsaks riietatud, et söö või ära. õnneks meil oli magusat jagada, sest olin juba Finka sünnipäevaks valmistuma hakanud. Muidu oleks päris piinlik olnud :S.
Ja Finka vaatas ja oleks vist tahtnud ka sama teha. Eriti kui see viimane väike tüdruk käis, kes temastki väiksem. Muidu vist arvas, et see veidi suuremate laste teema, kuna ennem käisid ikka nii 5-6 aastased. Finkale muidugi jättis kustumatu mulje need kommid, mis lastel kottide mütside sees olid. Et niimoodi saabki kommi käia küsimas naabrite juures! Oi seda maiasmokka!
Aga. Ma ei oska selle kombe kohta mitte midagi rääkida lastele. Miks niimoodi käiakse? Mis selle mõte on? Et kui kommi ei anna, siis pannakse maja põlema... Ma ei oska seda endale kuidagi söödavaks teha, veel vähem lastele rääkida, et miks selline komme on. Ma polnud muidugi ka ette valmistunud, sest ma tegelikutl ei teadnud, et ka soomlased nii teevad/käivad. 
Praegu kiirelt guugeldades ei tulnud ka ühtegi toredat lugu.
Mardi- ja kadripäev on selles mõttes ikka toredamad, et meil mõlemil selline vahva seletus/lugu ka taustaks. Halloweeni kohta aga.. ei oska.. ei ole osanud olla valmis... Ehk näitab see hoopis jällegi meie halba integreeritust... Elame näeme. Ehk tuletab Athena järgmisel aastal ise meelde ja siis saame valmistuda/ lugu otsida /kostüüme teha ja hiljem komme süüa. 

No comments:

Post a Comment