Friday, October 30, 2015

Talon kokous ehk vinguklubi

Käisin sel nädalal kahel kooperatiivi koosolekul. Kahel, sest ma ei taibanud alguses, et meie  ca 10 ridaelamu peale on tegelikult kaks kooperatiivi. Nüüd siis tean. Teisipäeva õhtul sattusin siis teise kooperatiivi koosolekule. See oli selline paras soomekeeletund mulle. Istusin nurgas ja kuulasin. Vaikselt hakkas selguma, et olen vales kohas. Aga noh, täitsa põnev oli jälgida, mida arutatakse ja kuidas see süsteem toimib. Koosoleku juhataja oli ka päris muhe ja naljatlev tädi. See oli vahva koosolek. Aga enne lõppu tulin ikka ära, kuna olin lubanud koju sööma minna. 
Eile oli siis see õige meie kooperatiivi koosolek. Seal olin ka vaid 30min, kuna teised ootasid kodus sooja söögiga. Aga mul oli nii hea meel, et mul oli põhjust ära tulla. Sellist vinguklubi ma küll rohkem külastada ei kavatse. Jeebus-jeebus. 
Küll on kärss kärnas ja maa külmetanud. Keegi on ühisruume kasutanud ja koristamata jätnud - ei saa vist soomekeelsetest reeglitest aru?! Kes pargib oma autot muutkui valesti, et teised ei saa hästi välja sõita, aga keegi talle ju ültema ka ei lähe sest ei taha tülli minna (no miks peaks?). Küll lasevad mõned oma koertel siia ja sinna pissida-kakada (meie ka!). No koerad peavad ju kuskil seda tegema?! Pigem oleks probleem, kui seda number 2-te üles ei korjata (selles meie küll süüdi pole!). Nenditi ka, et muidugi ei tule need, kes asju "valesti teeva" koosolekule. Ja siis ma sain õnneks tulema....
Need koosolekud jäävad küll edaspidi minu poolt väisamata. Minu meelest on siin väga tore elada. Pole mul vaja mingi 15-e inimesega koos istuda ja vinguda. Las nad siis vinguvad oma vingu välja, ehk vinguvad pärast kodus oma meeste-naiste-laste-koerte peale vähem. Või siis saavad just hoogu tiibadesse ja ving jätkub läbi elu. No olgu neil siis see vingutiivuline elu. Ma elan teistmoodi. 
Mõtlesin veel, et ei tea, kas oleks pidanud ütlema midagi enne lahkumist, aga tundus, et nad olid end juba nii üles keeranud, et sellest poleks miskit olnud. Pealegi ei tule mul kunagi õigel ajal need õiged soomekeelsed sõnad meelde. 
Läksin koju ja viisin koera pissile. 
Rohkem lõbu!
Vähem vingu!  

No comments:

Post a Comment