Tuesday, October 20, 2015

33

See äge vanus! Kuidagi nii täpselt paras number mu jaoks praegu :)
Ja parim tegevus on tänava-äärsetes kuldsetes lehtedes sahistamine ja siis jälgimine, kuidas möödujad mind veidi "uhuuu"-ks peavad :). Ja päike paistab ka ning kuldab mu maailma veelgi kaunimaks. Mõnus!
Fotokat kaasas ei ole, aga silma-pilte tegin palju. Ainult enda jaoks. Teistega ei jaga!

Hommikul M magas. Tal on tegelikult palavik, aga hommil pole teda lihtsalt mitte mingilgi viisil võimalik ärkvel näha. Ma tegin ahjus muffin-pannkooke ehk popikuid, nagu neid retseptis nimetati. Väga nämmad tulid, kuigi lapsed polnudki nii vaimustuses nagu arvasin, et nad võiksid. Finka ärkas, kui olin üleval korrusel köögis. Ta tuli trepist üles mulle "Tere hommikust" ütlema. Läksin talle vastu ja teatasin, et mul on täna sünnipäev. Seepeale kamandas ta mu voodisse tagasi ja ütles, et ma pean magama. Tuli veidi aja pärast mängutoast hiljuti M-ile tehtud sünnipäevakaardiga. "Näe, emme, sa võid kasutada issi sünnipäevakaarti" :). Aga veidi aja pärast tõi veel lillelises kotis märkmiku, kuhu ta oli eelmisel päeval kleepekaid kleepinud. Aitäh-aitäh, mu kallis! Pärast laulsid lapsed mulle veel sünnipäevalaulu hommikusöögi ajal. Kui kaasa laulsin, siis keelasid ära - sünnipäevalaps ei tohi laulda. 

Tore!

2 comments: