Thursday, December 17, 2015

Fantaasiapäevad

Need haiged lapsed teevad elu ikka väga huvitavaks. Finka muutkui mõtleb aga uusi kreatiivseid mänge ning tegevusi välja ning Enn ei jää osalemises või täienduste pakkumises maha. 

Lapsed mängivad diivanipatjadest ja toolidest ehitatud lennukil. Dialoogi alustab Finka.
- Me sõidame Ukrainasse, Aeneas on piloot ja mina olen reisija.
- Kohal!
- Ei, me pole veel kohal See on alles Soome-Ameerika. (Uurin, et mis koht on Soome-Ameerika ja Finka parandab et ikka Põhja-Ameetika)
Sõit jäheb edasi, kui Enn hüüab jälle:
- Kohal!
- Ei, me pole veel kohal See on alles Aafrika.
Aga juhtus nii, et lennuk läks katki, kuigi oldi alles Aafrikas. Finka teatab:
- Pole midagi, ma lähen toon Ukrainast tööriistad ja parandad lennuki ära. 
Mõledud-tehtud.

Lisaks vahvatele maalidele, mida maaliti, kujundas Finka ka mängutuppa ühe nukukäru-kuuse. Sellise:

Mina kujundasin samal ajal, no tegelikult hiljem, mängutoa seinale ka ühe kuuse. 
Sellise (no tegelikkuses on palju ägedam, aga ma ei oska head pilti teha):

Siis tegime selle-detsembri esimese piparkoogiteo:

Vahelduseks lõbustab Ennuke meid mõne lauluviisiga:

Aga homme on, igatahes, lõpuks jälle lasteaiapäev. Finka küll näitas eile õhtul märke haigeks jäämisest, kuid täna hommikuks (hommik algas küll alles pärast 9.30) oli ta jälle lõbus, tore ja tegutsemisindu täis. Hea. 

No comments:

Post a Comment