Tuesday, December 15, 2015

Jälle kodused

Enn oli juba eile õhtul veidi uimane ja läks vara magama. Aga kuna ta ikka hommikul enam-vähem rõõmsalt tõusis ja ka päris korralikult sõi ning oli vaid veidi pahur, siis käisime temaga siiki teatris.
Oli juba ammune plaan täna hommikul ühte lasteetendust vaadata meie kultuurikeskuses Stoas ja siis lapsed pärast aeda /ise tööle viia/minna. No etendusele minnes juba arvasin, et Enn jääb ikka täna minuga, aga noh...
Etendus oli äge. Kaks päkapikku laulsid rootsikeelseid jõululaule ja võrdlesid Rootsi-rootsi ja Soome-rootsi keelt. Väga tore oli ja päris mitut laulu ma ikka ei teadnudki...  aga  kahjuks lõppes etendus meie jaoks sellega, et Enn oksendas. Just siis kui hakkasime välja minema, lastele pakuti veel piparkooke ja seal teiste laste vahel see tuligi. Vaene poiss!
Teised lapsed vist väga pihta ei saanud, kuna krabasin ta kiiresti sülle ja enamus pallastist maandus tema enda ja minu riietel. Kuigi ma ei imesta, kui kogu see lastepere ka oksehaigusesse jääb - kui see on see haigus, siis on see ju supernakkav. Oh, kui pahasti. 
Keeruline oli sealt laste vahelt välja saada, aga lõpuks siiski õnnestus. Vetsu ja veidi küürima. Õnneks oli M veel kodus ja sai meile autoga järgi tulla, sest muidugi polnud ma arvestanud sellega, et kõik me riided märjaks saavad.
Koju jõudes läks Enn kohe voodisse ja magas mõnusalt kaks tundi. Nüüd juba ärkvel, aga siiki suht läikivate silmadega.
Nii me siin siis jagame viirust, sest mina ometi ei taipa tõbiseid lapsi kodus hoida :S.

No comments:

Post a Comment