Saturday, October 15, 2016

Jaheda ilmaga õue minemisest

Teen ettepaneku:
-Läheks täna metsa

Finka
-Jaa. Mina tahan minna ujuma.

Mina
-Nüüd on ilmad juba jahedad, enam ujuda ei saa.

Finka
-Mulle meeldivad külmad asjad. Mina saan küll ujuda. Elsa kannab lumega ainult ühte villast kleiti ja alussärki ja tal ei ole kül, minul ei ole ka.

Mina
-No elsa on ju jääkuninganna, tema on muinasjututegelane

Finka
-Ei ole kuninganna, printsess on. Mina olen ka printsess.

Enn
-Mina olen tita-ptintsess ja tama on õde-printsess.

Finka
-Jaa

Hmmm. Tõepoolest, millised argumendid töötaksid selle pande vastu, kes MÕLEMAD kannavad roosasid kleite ja Elsa-särke. Ja õue innes pannakse selga minimummprogamm, kuigi mul endal sel sügisel läheb see jahedusega harjumine kohutavalt visalt.

Tervitused, Birks!

No comments:

Post a Comment