Tuesday, October 11, 2016

Perioodid

Uurisin vahepeal natuke, et mida kõike siia kirjutanud olen. Väga huvitav. Mõnda emotsiooni ja aega üldse ei mäleta. Teised asjad jälle tulid tuttavad ette või isegi meenutasid midagi olulist, mille olin juba unustanud. Nii tore vahel minevikku piiluda.

Sellega seoses taipasin, et elu koosneb perioodidest. Näiteks oli mul ühel sügisel oranzhi-periood ja mingi vahe pistsin ainult maapähklivõid, mille poole enam üldse vaadata ei taha. Et olen mingi intensiivne aeg ühest asjat, tegevusest või teemast meeletult vaimustuses. Ja siis kaob see teema jällegi tolmuhunniku alla ning parem kui keegi ei meenuta. Nii vist on.

Praegu on mul vist kamaperiood. Ja sinise värvi periood. Külmakartikuse periood. Rasvasest toidust ka ära ei ütle - pähkild, andke end üles!

Nii on. Elu kulgeb perioodidena.

No comments:

Post a Comment